Music records’ e-commerce model

    Arnoldina Pabedinskaitė Info
    Paulius Milišauskas Info

Abstract

In this article music record electronic store performance improvement problem is considered, taking into account information  and  user  needs  change.  After  analysing  e-services  quality  measurement  models  and  social  network  integration  multiple criteria, evaluation method and quiz have been performed. Evaluation method has shown a need to improve the quality of information and the speed of website, while quiz has shown the need for social interactions. Based on these findings a new e-commerce model for musical recordings is being proposed.

Article in Lithuanian.

Elektroninės prekybos muzikos įrašais modelis

Santrauka. Straipsnyje  nagrinėjama  elektroninės  muzikos  įrašų  parduotuvės  veiklos  tobulinimo  problema,  atsižvelgiant  į informacinių ir vartotojų poreikių pokyčius. Tuo tikslu straipsnyje analizuojami teoriniai elektroninių paslaugų kokybės ver-tinimo  metodai,  elektroninės  prekybos  bei  socialinių  tinklų  integracija;  pateikiami  daugiakriterio  elektroninės  parduotuvės  „Muzikos bomba“ vertinimo, lyginamosios analizės bei vartotojų apklausos rezultatai. lyginamosios analizės rezultatai parodo nedidelius kokybės skirtumus tarp žinomiausių elektroninių parduotuvių: iTunes, Discogs, Juno, Beatport,AmazonMP3 ir muzikos bomba. lt. Vartotojų apklausos rezultatai atskleidė aukštą elektroninės prekybos muzikos įrašais socialumo poreikį. Tuo remiantis siūlomas naujasis elektroninės prekybos muzikos įrašais modelis, kurio esminis skirtumas – socialinio bloko įdiegimas į svetainę ir kiek pakitę informacijos srautai. Svarbiausia šio modelio ypatybė ta, kad elektroninė komercija sujungiama su socialumu ir priartinama prie vartotojo.

Reikšminiai žodžiai: elektroninė komercija, socialiniai tinklai, paslaugų kokybės vertinimas, prekyba muzikos įrašais.

Keywords:

electronic commerce, social networks, website quality measurement, e-marketing

How to Cite

Pabedinskaitė, A., & Milišauskas, P. (2012). Music records’ e-commerce model. Business: Theory and Practice, 13(2), 160-166. https://doi.org/10.3846/btp.2012.17

Share

Published in Issue
June 22, 2012
Abstract Views
689

View article in other formats

CrossMark check

CrossMark logo

Published

2012-06-22

Issue

Section

Articles

How to Cite

Pabedinskaitė, A., & Milišauskas, P. (2012). Music records’ e-commerce model. Business: Theory and Practice, 13(2), 160-166. https://doi.org/10.3846/btp.2012.17

Share