Design of publicity activity for special purpose airline

Abstract

The features of publicity activity for special purpose airline are considered in the article. The possible ways of planning of publicity activity for special purpose airline are offered at implementation of agro aviation works. Theoretical bases of advancement of agro aviation works in the agrarian market of Ukraine are presented. The model of planning of advertising is developed in relation to its periodicity.

Article in Russian.

Specialiosios paskirties aviakompanijos reklaminės kampanijos modeliavimas Santrauka Straipsnyje nagrinėjami specialiosios paskirties aviakompanijos reklaminės kampanijos ypatumai. Pateiktos specialiosios paskirties aviakompanijos reklaminės kampanijos planavimo galimybės atliekant agroaviacinius darbus. Pateiktos agroaviacinių darbų pasiūlos Ukrainos agrarinei rinkai teorinės gairės. Sukurtas reklamos planavimo modelis vertinant jos periodiškumą.

Reikšminiai žodžiai: specialios paskirties aviakompanija, reklaminė kampanija, reklama, reklamos planavimas, efektyvumas.

Keywords:

special purpose airline, publicity activity, advertising, planning of advertising, efficiency

How to Cite

Gerasimenko, I. (2014). Design of publicity activity for special purpose airline. Mokslas – Lietuvos Ateitis Science – Future of Lithuania, 6(5), 583-588. https://doi.org/10.3846/mla.2014.704

Share

Published in Issue
December 19, 2014
Abstract Views
594

View article in other formats

CrossMark check

CrossMark logo

Published

2014-12-19

How to Cite

Gerasimenko, I. (2014). Design of publicity activity for special purpose airline. Mokslas – Lietuvos Ateitis Science – Future of Lithuania, 6(5), 583-588. https://doi.org/10.3846/mla.2014.704

Share