Share:


Automatic planning of external search engine optimization

Abstract

This paper describes an investigation of the external search engine optimization (SEO) action planning tool, dedicated to automatically extract a small set of most important keywords for each month during whole year period. The keywords in the set are extracted accordingly to external measured parameters, such as average number of searches during the year and for every month individually. Additionally the position of the optimized web site for each keyword is taken into account. The generated optimization plan is similar to the optimization plans prepared manually by the SEO professionals and can be successfully used as a support tool for web site search engine optimization.

Article in Lithuanian.


Automatizuotas išorinio paieškos sistemų optimizavimo planavimas

Santrauka 

Straipsnyje sprendžiami paieškos sistemų (angl. SEO) išorinio optimizavimo planavimo klausimai. Pateikiama jo automatizavimo koncepcija. Turint reikšminių žodžių sąrašą, jų esamas vietas paieškos sistemos rezultatuose, vidutinį paieškų skaičių per metus, apskaičiuojami reikšminių žodžių svoriai. Pagal šiuos svorius, remiantis suformuluota koncepcija, nustatoma, kiek mėnesių šį reikšminį žodį reikia optimizuoti. Stebint atliekamų paieškų skaičiaus vidurkius, kiekvieną mėnesį apskaičiuojami maksimumai. Tada parengiamas išorinio optimizavimo planas, sudaromi optimizuotinų reikšminių žodžių rinkiniai konkrečiam mėnesiui. Gautas planas labai panašus į tuos, kurie sudaromi rankiniu būdu, todėl tai įgyvendinus programa, t. y. automatizavus, būtų sutaupoma nemažai laiko ir atsisakoma papildomų rutininių darbų.

Reikšminiai žodžiai: paieškos sistemos optimizavimas, išorinis optimizavimas, automatizavimas, reikšminiai žodžiai, organinė paieška, natūralioji paieška, Google paieškos variklis.

Keyword : search engine optimization, external optimization, automatization, keywords, organic search, natural search, Google search engine

How to Cite
Jasevičiūtė, V. (2015). Automatic planning of external search engine optimization. Mokslas – Lietuvos Ateitis / Science – Future of Lithuania, 7(3), 304-308. https://doi.org/10.3846/mla.2015.788
Published in Issue
Jul 13, 2015
Abstract Views
665
PDF Downloads
444
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.