Multicriteria analysis of the variants of the old town building renovation in the marketing aspect/Senamiesčių pastatų renovacijos variantų daugiakriterinė selektonovacija rinkodaros požiūriu
Abstract
Nustatytas senamiesčių pastatų renovacijos rinkodaros principas. Senamiesčių pastatų renovacijos investiciniams uždaviniams spręsti sudaryta ir pasiūlyta nauja efektyvumo rodiklių sistema ir metodai. Patobulintas ekspertinis porinio lyginimo metodas, taikomas efektyvumo rodiklių reikšmingumams nustatyti. Pirmą kartą statybos investiciniams uždaviniams spręsti pritaikytas LINMAP (Linear Programming Techniques for Multidimensional Analysis of Preference) metodas. Pateiktas selektonovacijos metodų kompleksas (1 pav.), skirtas investicijų į senamiesčių pastatų renovaciją analizės uždaviniams spręsti. Sukurta programmė įranga WinDeterminator (2, 3 pav.) selektonovacijos uždaviniams spręsti. Metodo galimybės buvo parodytos sprendžiant realų senamiesčio pastato renovacijos variantų lyginimo uždavinį.
First Published Online: 26 Jul 2012
Keywords:
-How to Cite
Share
License
Copyright (c) 2000 The Author(s). Published by Vilnius Gediminas Technical University.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
View article in other formats
Published
Issue
Section
Copyright
Copyright (c) 2000 The Author(s). Published by Vilnius Gediminas Technical University.
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.