Multicriteria analysis of the variants of the old town building renovation in the marketing aspect/Senamiesčių pastatų renovacijos variantų daugiakriterinė selektonovacija rinkodaros požiūriu

    Sigitas Jakučionis Info
    Leonas Ustinovičius Info

Abstract

Nustatytas senamiesčių pastatų renovacijos rinkodaros principas. Senamiesčių pastatų renovacijos investiciniams uždaviniams spręsti sudaryta ir pasiūlyta nauja efektyvumo rodiklių sistema ir metodai. Patobulintas ekspertinis porinio lyginimo metodas, taikomas efektyvumo rodiklių reikšmingumams nustatyti. Pirmą kartą statybos investiciniams uždaviniams spręsti pritaikytas LINMAP (Linear Programming Techniques for Multidimensional Analysis of Preference) metodas. Pateiktas selektonovacijos metodų kompleksas (1 pav.), skirtas investicijų į senamiesčių pastatų renovaciją analizės uždaviniams spręsti. Sukurta programmė įranga WinDeterminator (2, 3 pav.) selektonovacijos uždaviniams spręsti. Metodo galimybės buvo parodytos sprendžiant realų senamiesčio pastato renovacijos variantų lyginimo uždavinį.

First Published Online: 26 Jul 2012

Keywords:

-

How to Cite

Multicriteria analysis of the variants of the old town building renovation in the marketing aspect/Senamiesčių pastatų renovacijos variantų daugiakriterinė selektonovacija rinkodaros požiūriu. (2000). Journal of Civil Engineering and Management, 6(6), 469-475. https://doi.org/10.3846/13921525.2000.10531633

Share

Published in Issue
December 31, 2000
Abstract Views
591

View article in other formats

CrossMark check

CrossMark logo

Published

2000-12-31

Issue

Section

Articles

How to Cite

Multicriteria analysis of the variants of the old town building renovation in the marketing aspect/Senamiesčių pastatų renovacijos variantų daugiakriterinė selektonovacija rinkodaros požiūriu. (2000). Journal of Civil Engineering and Management, 6(6), 469-475. https://doi.org/10.3846/13921525.2000.10531633

Share